تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۷۶۶۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"همراه" طی ۹ ماهه ۱۲.۸ هزار میلیارد درآمد ساخت/ افزایش ادامه دار بازدهی سهام

می متالز - همراه اول اقدام به ارائه گزارش عملکرد آذر و ۹ ماه سال جاری کرد و ضمن کسب درآمد ۱۲.۸ هزار میلیارد تومانی با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شد.
"همراه" طی ۹ ماهه ۱۲.۸ هزار میلیارد درآمد ساخت/ افزایش ادامه دار بازدهی سهام

به گزارش می متالز، شرکت 1.92 هزار میلیارد تومانی ارتباطات سیار ایران، اقدام به ارائه گزارش عملکرد آذر و 9 ماهه سال جاری کرد و در جریان معاملات امروز بازار سهام با رشد اندک قیمت روبرو شد.

بر این اساس، "همراه" در دوره یک ماهه 1.3 هزار میلیارد تومان از کارکرد مشترکین خطوط دائمی و اعتباری، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شبکه های تلفن همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه، خالص خدمات ارزش افزوده و سایر درآمد داشته است.

این شرکت در عملکرد 9 ماهه 12.8 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد داشته است. بیشترین درآمد کسب شده طی دوره آذر از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری به میزان 701.6 میلیارد تومان (معادل 51 درصد درآمد) و کارکرد مشترکین خطوط دائمی بالغ بر 522.2 میلیارد تومان بوده (معادل 38 درصد درآمد) است.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا 7 دی نشان می دهد قیمت هرسهم "همراه" در پنجم فروردین 18726 ریال بوده و با احتساب افزایش سرمایه 100 درصدی (در 29 اردیبهشت) و سود 3125 ریالی هر سهم طی 167 روز کاری به قیمت 14026 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب 67.4 درصدی دارد که 3.5 برابر سود سپرده بانکی است.

این درحالی است که بررسی بازدهی این شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان نیز نشان از روند مثبت 66.7 درصدی داشت که نسبت به ماه گذشته رشد داشته و انتظار می رود با بهبود شرایط بازار سهام، روند سودآوری ادامه یابد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده