تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۷۶۶۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص در آستانه کانال ۳۷۰ هزار واحدی

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۰۸۶ واحدی عدد ۳۶۹ هزار و ۷۱۸ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۸ هزار و ۱۵۹ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۶۳ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۷۳ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۸۲۳ واحد را ثبت کرد.
شاخص در آستانه کانال ۳۷۰ هزار واحدی

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۵ میلیارد و ۹۹۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۶۶۴ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۴۲۲ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "شبندر"، "فولاد" و "فارس" به ترتیب با ۳۲۹، ۲۸۸ و ۱۴۳ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "پارس"، "وامید" و "بصادر" به ترتیب با ۲۲۰، ۸۸ و ۵۶ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "فاراک  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و سیمان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران امروز با رشد ۲ هزار واحدی در آستانه ورود به کانال ۳۷۰ هزار واحدی قرار گرفت. به گفته کارشناسان بازار سرمایه سیگنال های جهانی، بودجه سال ۹۹ و رکود بازار های موازی همچنان دلایل رشد شاخص در روزهای آتی به شمار می روند.

عناوین برگزیده