تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۰۰
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۷۶۹۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار زنجان زیر ذره بین بازرسان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با تشدید بازرسی‌ها و برخورد با تخلفات و نیز تامین به موقع و کافی کالا‌های مورد نیاز مردم در استان زنجان شاهد تنظیم بازار و حفظ آرامش در بازار هستیم.
بازار زنجان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بخش عمده‌ای از اثر بخشی حوزه بازرسی، بعد از افزایش قیمت بنزین بوده است که با انسجام بیشتری در این حوزه اقدام شده است.
او تصریح کرد: علارغم تعداد محدود بازرسان، بازرسی‌ها در بازار بیش از گذشته برای صنوف محسوس بوده است به طوریکه شاهد افزایش قابل توجه تعداد بازرسی‌ها و پرونده‌های متشکله بودیم.

فغفوری یادآور شد: هم اکنون تعداد بازرسی‌های منتج به تشکیل پرونده از ۵ درصد به ۱۱ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به تلاش همه جانبه سازمان در راستای تنظیم بازار عنوان کرد: تامین به موقع و کافی کالا جزء اولویت‌های ستاد تنظیم بازار می‌باشد که با توجه به اقدامات صورت گرفته و عدم کمبود کالا، استان در وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: شرایط کنونی اقتصادی کشور، حضور همه جانبه و همکاری کلیه دستگاه‌های و بخش‌ها را می‌طلبد و برقراری آرامش در جامعه و بازار در سایه همراهی مردم، صنوف و بازاریان منصف امکان پذیر است.

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین