تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۷۷۰۷۱
سرویس خبر : انرژی
قوامی نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق مجلس را تشریح کرد:

دریافت هزینه ۲۰۰ ریالی از مشترکان پرمصرف آب/ اختصاص درآمدهای حاصله برای آبرسانی روستایی

می متالز - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، وزارت نیرو مکلف شد علاوه بر نرخ آب های شهری، از مشترکانی که بالاتر از الگو، مصرف می کنند، مبلغ ۲۰۰ ریال دریافت و درآمدهای حاصله را برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری هزینه کند.
دریافت هزینه ۲۰۰ ریالی از مشترکان پرمصرف آب/ اختصاص درآمدهای حاصله برای آبرسانی روستایی

به گزارش می متالز، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه، ادامه تبصره های درآمدی لایحه بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مدارس خیرساز از پرداخت حق انشعاب آب، فاضلاب، گاز و برق معاف شدند و این مصوبه پیشنهادی به بند (م) تبصره 6 این لایحه الحاق شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق برای معافیت مدارس خیرساز، تعداد زیادی از خیرین مدرسه ساز اقدام به ساخت مدارس جدید کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور تصریح کرد: بر اساس بند (ب) تبصره (6) لایحه بودجه سال آینده، وزارت نیرو مکلف شد که از طریق شرکت های آب و فاضلاب شهری در سراسر کشور، علاوه بر نرخ آب های شهری، از مشترکانی که بالاتر از الگو، مصرف می کنند، مبلغ 200 ریال دریافت و درآمدهای حاصله را برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری هزینه کند.

عناوین برگزیده