تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۷۸۲۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر درآمد یک ماهه "کفرا" ۳ شرکت بورسی دیگر

می متالز - شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، صنعتی بهشهر و مهندسی حمل و نقل پتروشیمی با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است. همچنین شرکت پتروشیمی آبادان اعلام کرده است در درآمد تجمعی خود ۱۲ درصد افت داشته است.
مروری بر درآمد یک ماهه "کفرا" ۳ شرکت بورسی دیگر

به گزارش می متالز، شرکت فرآورده‎های نسوز ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳۷۳ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کفرا" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۲۸۴ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۴۹ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۱۲ ماهه "غبشهر" ۱۲ درصد افزایش یافت

شرکت صنعتی بهشهر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"غبشهر" براساس عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲۹ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۱۲ درصدی دارد.

کسب درآمد ۴۸ میلیارد ریال "حپترو" طی آذر ماهه

شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از فروش محصولات خود ۴۸ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"حپترو" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۴۷ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد تجمعی "شپترو" کاهشی بود

شرکت پتروشیمی آبادان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۹۶ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شپترو" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۴۹۳ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از کاهش ۱۲ درصدی دارد.

عناوین برگزیده