تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۷۸۲۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اهداف:

حمایت حقوقی ها از بازار بی نظیر است/ نقدشوندگی در بازار سرمایه با قدرت جریان دارد

می متالز - مصطفی امیدقائمی: حمله تروریستی به کاروان سردار سپاه اسلام بسیار منزجرکننده بوده و قلب تمامی ایرانیان را به درد آورده است. من ضمن گرامیداشت یاد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، به سهامداران توصیه می کنم از رفتارهای شتابزده پرهیز کنند و عاقلانه معاملات را پیگیری کنند.
حمایت حقوقی ها از بازار بی نظیر است/ نقدشوندگی در بازار سرمایه با قدرت جریان دارد

به گزارش می متالز، مصطفی امیدقائمی، ضمن گرامی داشت نام سردار شهید اسلام، گفت: حمله تروریستی به کاروان سردار سپاه اسلام بسیار منزجر کننده بود و قلب تمامی ایرانیان را به درد آورده است. من ضمن گرامیداشت یاد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، به سهامداران توصیه می کنم از رفتارهای شتابزده پرهیز کنند و عاقلانه معاملات را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: تا این لحظه سرمایه گذاران حقوقی حمایت‌های خوبی از بازار سرمایه انجام دادند به نحوی که در اکثر نمادها شاهد کاهش عرضه هستیم.

امیدقائمی ادامه داد: در حال حاضر و به دنبال حمایت حقوقی ها از بازار سرمایه، مشاهده می شود که حجم معاملات ریالی بسیار بالاست و  نقدشوندگی بازار سرمایه کشور با قدرت جریان دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اهداف با اشاره به سابقه تاریخی اتفاقات مشابه مانند تحریم‌ها و اثر آن بر بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد اگر سرمایه‌گذاران مبتنی بر واقعیت‌ها تصمیم بگیرند و هیجانی عمل نکنند، می‌توانند به سودهای بهتری دست پیدا  کنند. در نظر داشته باشید در چنین مواقعی نباید شتابزده عمل کرد و نباید برخی ریسک های سیاسی را در بازار سرمایه وارد کرد.

عناوین برگزیده