به گزارش می متالز، جواد نور محمدی، مهندس ارشد مکانیک واحد2 تولیدات کک و مواد شیمیایی با اعلام این خبر، گفت: این تعمیرات که باید در سال 97 انجام می گرفت، به دلیل عدم وجود پلت فرم تعمیراتی مناسب جهت اجرای این کار ، به تعویق افتاد. لذا قبل از اجرای تعمیرات، مسیر درب بازکن که شامل 3 خط ریلی می باشد از سمت غرب به طول 30متر افزایش یافت که نصب 70 تن تجهیزات اسکلت فلزی و 300 متر مکعب بتن ریزی را در بر داشت.
وی با بیان این که اجرای این پروژه که مقدمه تعمیرات اساسی بود، فرآیند طراحی، ساخت و نصب آن در محل شرکت به مدت 18 ماه به طول انجامید، افزود: در این تعمیرات تجهیزات اسکلت فلزی دوراسیون که قسمت اصلی ماشین است مورد بازسازی قرار گرفت و تجهیزات هیدورلیکی، برقی و اتوماسیونی نیز تعویض شد.
نور محمدی، تاکید کرد: با اجرای این تعمیرات کاهش توقفات ، افزایش راندمان تولید و کاهش تعمیرات را شاهد خواهیم بود.