تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۷۸۸۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان اصفهان اعلام کرد:

پرداخت 312 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی اصفهان از ابتدای امسال

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان از بخش رونق تولید و حدود ۷۲ میلیارد تومان از بخش تبصره ۱۸ به ۱۱۰ واحد تسهیلات پرداخت شده است.
پرداخت 312 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی اصفهان از ابتدای امسال

به گزارش می متالز، ایرج موفق در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه کاره صنعتی شهرستان اردستان، گفت: هدف ما از سفر به شهرستان اردستان بازدید از واحدهای صنعتی نیمه کاره، واحدهای معدنی و موضوعات مربوط به اصناف و اتحادیه ها است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح های صنعتی و معدنی شهرستان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار هستند، افزود: قطعا با حمایتی که از این پروژه ها می شود به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آنها خواهیم بود، از جمله 2 پروژه بزرگ فولاد و نساجی که امیدواریم تا 6 ماه ابتدای سال ۹۹ به بهره برداری برسند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بخش معادن در شهرستان اردستان بسیار غنی است و با توجه به اینکه در پهنه شناسایی برای اکتشافات قرار دارد باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شوند و همچنین با توجه به اینکه بیشترین ذخایر مس استان اصفهان در شهرستان اردستان قرار دارد با هماهنگی هایی که با شرکت ملی مس ایران انجام شده تعداد ۳ مجوز برای بهره برداری از معادن تمدید شده است.

موفق با اشاره به بسته حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واحدهای صنعتی، تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس تبصره ۱۸ نرخ تسهیلاتی که به واحدهای صنعتی اعطا خواهد شد ۱۲ درصد و ۱۴ درصد خواهد بود.

وی گفت: با جلسه ای که با مدیران بانک های استان گرفته شد امیدواریم تا پایان سال یک روند رو به رشد نسبت به تکمیل پروژه هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند به وجود آید.

موفق با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی استان اصفهان از ابتدای امسال، گفت: در سال جاری حدود ۲۴۰ میلیارد تومان از بخش رونق تولید و حدود ۷۲ میلیارد تومان از بخش تبصره ۱۸ به ۱۱۰ واحد پرداخت شده که برای ۷۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

عناوین برگزیده