تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۰
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۷۹۱۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید بانک ملی ایران بر نیازسنجی مشتریان در تدوین برنامه‌ها

می متالز - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم توجه به جاری‌سازی استراتژی گفت: مجموعه مدیران، عزم و اراده خود را بر اجرای استراتژی بانک متمرکز کرده‌اند.
تاکید بانک ملی ایران بر نیازسنجی مشتریان در تدوین برنامه‌ها

به گزارش می متالز، عباس شفیعی در نخستین جلسه کمیته مضمون استراتژیک «مشتری‌محوری» بانک پس از تبیین ارکان کمیته‌ها، وظایف ناظر، مالک و اعضای کمیته‌های مضامین استراتژیک را تشریح و بر لزوم پیگیری موارد مطرح شده تاکید کرد. مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه محصولات و خدمات بانک مبتنی بر نیازهای مشتریان اظهار کرد: اگر این نیاز در تولید محصول و فروش آن مدنظر باشد، با استقبال مشتریان مواجه خواهد شد. هادی سالار خیلی با اشاره به اینکه در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌های مشتری‌محور به دنبال بیشینه کردن ارزش کسب شده از مشتریان از طریق ارائه ارزش پیشنهادی متناسب با نیازهای مشتریان هستند، افزود: چالش‌های کلیدی که در حرکت به سمت مشتری‌محوری با آن مواجه هستیم، شناسایی و بخش‌بندی مشتریان، مدل ارزش‌گذاری و تکمیل و به‌روزرسانی پایگاه داده‌ای مربوطه است.

عناوین برگزیده