تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۷۹۲۴۵

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از پلیس راه آهن کشور

می متالز - وزیر راه و شهرسازی همزمان با رونمایی از 243 دستگاه واگن حمل و نقل ریلی از تامین نظم و امنیت در صنعت ریلی کشور توسط پلیس راه آهن قدردانی کرد.
تقدیر وزیر راه و شهرسازی از پلیس راه آهن کشور

به گزارش می متالز، مهندس "محمد اسلامی" به اتفاق هیات همراه با حضور در یگان فرماندهی پلیس راه آهن کشور از 243 دستگاه واگن حمل و نقل که به تازگی به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور اضافه شده، رونمایی کرد.

وی در جریان این مراسم و پس از رونمایی از ناوگان ریلی طی سخنانی از تلاش های سرهنگ "حشمت اله ملکی"؛ فرمانده پلیس راه آهن کشور و کارکنان زیر مجموعه در برقراری نظم و امنیت محورهای ریلی سراسر کشور تشکر و قدردانی کرد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در سال جاری 456 دستگاه ناوگان حمل و نقل ریلی شامل واگن باری، واگن مسافری، لکوموتیو، خود کشش و... تولید که 100 درصد این محصولات توسط مهندسان و کارشناسان حوزه حمل و نقل ریلی کشور طراحی و به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم دکتر "سعید رسولی"؛ مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب پلیس راه آهن کشور گفت: پلیس راه آهن همزمان با تأمین نظم و امنیت محورهای ریلی سراسر کشور با ارائه نظریه های کارشناسانه و فنی، یاری دهنده ما در ارائه خدمات بهتر به مردم و رضایت مندی مسافران در حوزه حمل و نقل ریلی بوده است.

عناوین برگزیده