تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۶
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۷۹۵۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز و افزایش ۱۱ تا ۵ برابری و صف خرید

می متالز - فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز بازار سهام شامل پتروشمیی اراک، دو شرکت فولادی، صدرا و چند تک سهم دیگر و دارای صف خرید بود.
فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز و افزایش ۱۱ تا ۵ برابری و صف خرید

به گزارش می متالز، در جریان اولین روز هفته، شاخص در نتیجه رشد قیمت همه 308 شرکت بورسی با جهش 6 هزار تایی به 359 هزار و 807 واحد رسید تا امیدها به برگشت بازار و افزایش قیمت ها، بیشتر شود.

در این روز که بیش از 1.6 میلیارد سهم شرکت های بورسی به ارزش 1.1 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد و فرابورس هم میزبان داد و ستد 267 میلیارد تومان بود، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا 5 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شدند.

در صدر این گروه دو شرکت پتروشیمی اراک و فولاد کاویان با معامله بیش از 111 و 15.5 میلیون سهمی قرار گرفتند و در ادامه هم شرکت های خط دریا بندر، پارس سوئیچ، کابلسازی ایران، اعتباری توسعه، رایان سایپا، سیمان فارس، قند نقش جهان، سموم علف کش، بهسرام، پشم بافی توس، صدرا، فولاد امیرکبیر کاشان و سرمایه گذاری توسعه خوزستان قرار گرفتند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده