تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۷۹۷۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه خدمات جدید مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه به مشتریان

می متالز - بانک رفاه در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی، درختواره تلفن گویای مرکز ارتباط با مشتریان خود را بازنگری کرد.
ارائه خدمات جدید مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه به مشتریان

به گزارش می متالز، به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان و سهولت برقراری ارتباط با مرکز فراد، «درختواره تلفن گویای این مرکز» بازنگری شد که در طراحی درختواره جدید ضمن ارائه خدمات جدید به مشتریان، امکان برقراری ارتباط با مرکز با سرعت بیشتر مهیا شده است.

بر اساس این گزارش، در این بازنگری خدماتی همچون دریافت کد شبا از طریق کارت و حساب، دریافت شماره حساب متصل به کارت، محاسبه سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، اطلاع از نتایج قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، اطلاع از جزئیات طرح‌های جدید بانک، راهنمای فعال‌سازی سامانه رمز ساز پویا، راهنمای نحوه ثبت و پیگیری تراکنش ناموفق شتابی و اطلاع از ساعت کار واحدهای بانک به خدمات قبلی مرکز فراد افزوده شده است. بر این اساس، برقراری امکانات هوشمند ، قابلیت پخش پیام‌هایی در راستای اطلاع رسانی عمومی مانند تشریح سرویس‌ها و خدمات بانک یا ارائه پاسخ به پرسش‌های احتمالی مشتریان، سامانه استفاده از وب سرویس‌های اعلام مفقودی کارت، تغییر حساب متصل به کارت، دریافت شماره کارت متصل به حساب و ثبت تراکنش ناموفق شتابی و جایگزینی آن با فایل‌های صوتی موجود از برنامه‌های توسعه‌ای و در دست اقدام مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه است.

عناوین برگزیده