تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۷۹۸۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص از ارتفاع ۳۷۵ هزار گذشت

می متالز - بازار سهام که معاملات این هفته را با رشد مثبت آغاز کرده بود، در دومین روز نیز شاهد جهشی چشمگیر بود. با رفع محدودیت دامنه نوسان در معاملات امروز بورس، شاخص کل بورس تهران بیش از ۱۵۰۰۰ واحد افزایش پیدا کرد.
شاخص از ارتفاع ۳۷۵ هزار گذشت

به گزارش می متالز، در معاملات یکشنبه۲۲ دی شاخص کل بورس تهران با ۱۵ هزار و ۸۴۳.۱۶ واحد رشد (معادل ۴.۴۰ درصد) به سطح ۳۷۵ هزار و ۶۵۰.۲ واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن به میزان ۴ هزار و ۵۸۱.۰۶ واحد (معادل ۴.۱۷ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۱۴ هزار و ۵۵۵.۱ واحد رسید. از سویی شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۴ هزار و ۲۳۷.۳۸ واحد (معادل ۴.۴۰ درصد) رشد کرد و به رقم ۱۰۰ هزار و ۵۰۷.۵ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۱۰ هزار و ۹۵۸.۱۱ واحد (معادل ۴.۲۵ درصد) افزایش یافت و به سطح ۲۶۸ هزار و ۷۸۲.۱ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۳۴ هزار و ۷۲۲.۷۴ واحد (معادل ۴.۶۴ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۷۸۳ هزار و ۱۳.۷ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۱۴ هزار و ۲۷۶.۵۳ واحد رشد (معادل ۴.۳۹ درصد) به سطح ۳۳۹ هزار و ۶۹۳.۵ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۵ میلیارد و ۳۶۵ میلیون سهم به ارزش ۲۹ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۸۱ میلیون ریال در ۳۵۳ هزار و ۳۳ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۳ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز یکشنبه، سهام نمادهای ونوین، های وب، مرقام، دکوثر، چدن، غبهنوش و دعبید بیشترین افزایش قیمت و سهام نمادهای فجر، فروس، رتکو، وایران، سفار، ونیکی، غگرجی، نبروج و دلقما بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

عناوین برگزیده