تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۴۵
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۷۹۸۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت کرمانشاه عنوان کرد:

انجام بیش از ۱۳۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه

می متالز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از انجام بیش از ۱۳۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان خبر داد.
انجام بیش از ۱۳۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه

به گزارش می متالز، مسعود بیگلری اظهار داشت: طی ۹ ماه امسال ۱۳۱ هزار و ۴۱۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان به عمل آمده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس ۹ هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در بازرسی از هشت هزار واحد صنفی تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه شمار پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی این مدت ۳۰ درصد رشد داشته است، عنوان کرد: گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت مهمترین تخلفات مشاهده شده بودند.

این مسئول ادامه داد: همچنین روز گذشته از دو واحد عرضه مواد پروتئینی بیش از ۵۰ کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

بیگلری با بیان اینکه بازرسی‌های مذکور با همکاری بازرسان صمت، دامپزشکی و مرکز بهداشت انجام شد، خاطرنشان کرد: به دلیل بالا بودن قیمت مواد پروتئینی این محصولات معمولاً دیرتر فروش می‌روند بر همین مبنا مردم هنگام مراجعه به مراکز خرید به تاریخ مصرف آن دقت کنند.

وی بیان داشت: همچنین طی بازرسی‌های انجام شده پنج تن برنج هندی در انبار برنج شهرستان کرمانشاه کشف و تحت عنوان احتکار ضبط شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در این راستا پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

بیگلری تصریح کرد: همچنین بازرسی از نانوایی‌ها انجام شد و در این راستا چندین پرونده تخلف میلیونی تشکیل شده است.

عناوین برگزیده