تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۳۵۸
کد خبر: ۸۰۲۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود ۳۸۸میلیارد ریالی "وگستر" از پرتفوی بورسی

می متالز - شرکت گسترش و سرمایه گذاری ایرانیان در گزارش ۹ماهه منتشر شده به رشد ۳۸۸میلیارد و ۳۲۷میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود اشاره کرده است.
سود ۳۸۸میلیارد ریالی "وگستر" از پرتفوی بورسی

به گزارش می متالز، شرکت گسترش و سرمایه گذاری ایرانیان در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ سود هر سهم را ۵۸۶ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۲۳۴میلیارد ریال، سود خالص را ۲۳۴میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۶۳میلیارد و ۸۳۶میلیون ریال منتشر کرده است.

با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، "وگستر" در پایان این دوره با افزایش ۳۸۸میلیارد و ۳۲۷میلیون ریالی پرتفوی بورسی همراه شده است. در این پرتفوی بهای تمام شده با رشد ۱۱۱میلیارد و ۲۳میلیون ریالی به مبلغ ۵۰۱میلیارد و ۴۶۴میلیون ریال رسید و همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۸۸۹میلیارد و ۷۹۱میلیون ریالی به ۸۸۹میلیارد و ۷۹۱میلیون ریال بالغ شده است.

در مدت ۹ماه فعالیت، این شرکت کل مبلغ سهام واگذار شده را ۹۹۱میلیارد و ۹۹۹میلیون ریال اعلام کرد و سود این واگذاری ها نیز به ۲۲۲میلیارد و ۱۴۷میلیون ریال رسید. در پرتفوی منتشر شده این شرکت کل مبلغ بهای تمام شده مبلغ ۸۸۰میلیارد و ۸۱۹میلیون ریال اعلام شد.

اهداف و برنامه های راهبردی که مدیریت این شرکت در خصوص ترکیب پرتفوی دارد به استراتژی هیات مدیره آن بازمی گردد که تمرکز اصلی آنها از سرمایه گذاری بلندمدت به کوتاه مدت تغییر یافته و از سرمایه گذاری در سهام پر ریسک اجتناب خواهد کرد.

عناوین برگزیده