به گزارش می متالز، وی افزود: سازمان استاندارد و سازمان محیط زیست هم باید اولتیماتوم جدی به خودروسازان بدهد این در حالی است که از ماهها و سال قبل زمانی را برای جمعآوری خطوط تولید خودروهای یورو ۴ مبنی بر عدم شمارهگذاری آنها در سال ۹۹ اعلام کرده بود. عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: وقتی دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است و بخشی از آنها به بازار خودرو سوق پیدا کرده خودرو را به کالایی سرمایهای مبدل کرده است. ضمن اینکه دولت هم نتوانسته نقدینگی را در کشور مدیریت کند و ضربهای که صنعت خودرو از این قضیه میخورد به دلیل جولان دلالان با حجم زیاد نقدینگی در این بخش است. وی گفت: باید با استفاده از جهتدهی و نقدینگی موجود در کشور، پول سرگردان را در صنعت خودرو به کار بگیریم. حسینیکیا افزود: همانطور که بحث ساخت و ساز پتروپالایشگاهها در کشور جدی شده و پیشنهادهای جذابی نیز برای سرمایهگذاری مردم در آن در نظر گرفته شده است باید تلاش کنیم تا نقدینگی موجود در کشور را به سمت سرمایهگذاری در صنعت خودرو و همچنین افزایش ظرفیت و پتانسیل موجود سوق دهیم البته با این کار دست دلالان را هم قطع خواهیم کرد.