تاریخ: ۲۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۴
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۸۰۶۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «امواج بازیگر» به کتابخانه بورس رفت

می متالز - در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: آرزوی هر انسانی است که بدون هیچ گونه دغدغه فکری و کاری، درآمد داشته باشد. شما زمانی به این هدف دست پیدا خواهید کرد که یاد بگیرید با استفاده از ابزارهای نوین مالی و تجاری به کسب درآمد بپردازید و چه زیبا گفت وارن بافت (دومین مرد ثروتمند جهان و از بزرگان بازار سرمایه) «تا زمانی که یاد نگیرید در زمان خواب هم پول در بیاورید تا انتهای زندگی برای پول باید کار کنید.»
کتاب «امواج بازیگر» به کتابخانه بورس رفت

به گزارش می متالز، در دنیای امروز هر کاری به اندازه خودش ریسک دارد و این نظم ریسک پذیری به شکلی ترتیب داده شده است که هر فردی که ریسک بیشتری را بپذیرد از درآمد بیشتری هم برخوردار خواهد بود. امروزه افراد زیادی در حوزه بازارهای مالی فعالیت دارند و از رازهای موفقیت در این بازار می‌توان به دانش درست، کنترل هیجان و مدیریت سرمایه اشاره کرد.

بازار سرمایه مکانی است برای ریسک کردن و هر معامله‌گری چون ریسک می‌کند از سود و زیان‌هایی برخوردار است و در این بازار اگر فردی پیدا شود که بگوید هیچ وقت ضرر نکرده است دروغی بیش نگفته است و باید در صحبت هایش تجدید نظر کند. پس با هر ضرر، شکست و هر سود، برد را برای خود رقم نزنید و با اطمینان این که با تجربه و تمرین زیاد می توانید برآیند مثبت داشته باشید معاملات و هیجانات همچنین رفتار خود با دیگران را کنترل کنید.

کتاب امواج بازیگر (موج شماری) نوشته علی اکبر بهاری توسط انتشارات آراد کتاب در ۱۹۵ صفحه منتشر شده است. این کتاب برای شناخت شمارش امواج است که مقدمه سبک فوق حرفه‌ای cbwave است. در این کتاب بیشتر تحرکات بازیگران بر روی امواج مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب به تازگی به مجموعه کتابهای کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۶۴۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۴۶۲۷ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‎توانند به سایتhttp://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۹۱-۸۴۰۸۳۱۹۰ تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

عناوین برگزیده