به گزارش می متالز، او در این جلسه گفت:« عصر تولید خودروهای سنتی به پایان رسیده است.» وی با اشاره به سهم بالای تسلا در بازار خودروهای درحال رونق برقی تاکید کرد که فولکس باید خود را با فناوریهای دیجیتال تطبیق دهد؛ چراکه چشمانداز رقابت در صنعت خودرو تغییر کرده است. دیاس با اشاره به تغییرات عظیمی که در سطح این شرکت برای تولید ناوگان خودروهای مدرن صورت گرفته است، آن را ناکافی دانست و بر لزوم گسترش مقیاس این تغییرات تاکید کرد. او مثال جالبی را نیز مطرح کرد و گفت:« ما باید تغییر در تولیدات خود را تسهیل کنیم تا آنچه برای شرکت تولید تلفن همراه «نوکیا» طی سالهای گذشته رخ داد، گریبان فولکس را نگیرد.»