تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۴۰۴
کد خبر: ۸۱۵۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره برداری از یک واحد بزرگ تولید پوشاک با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در منطقه ازاد ماکو

می متالز - مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از صدور پروانه بهره برداری برای شرکت پوشاک فراز آریا صبادر شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو خبر داد.
بهره برداری از یک واحد بزرگ تولید پوشاک با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در منطقه ازاد ماکو

به گزارش می متالز، آرش یوسف زاده مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به افتتاح واحد تولیدی دوخت لباس در منطقه آزاد ماکو گفت: این واحد تولیدی  اقدام به دوخت شلوار و تی شرت و سویشرت مردانه، پسرانه، دخترانه و زنانه تاری پودی  با ظرفیت ۱۵۰ هزار ثوب در سال فعالیت می‌کند.

او افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع با اشتغال زایی ۳۰ نفر در شهرک صنعتی شماره ۱ ماکو احداث شده است.

یوسف زاده تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند برای آسان شدن روند کاری خود و تسهیل قوانین گوناگونی که در مسیر انجام فعالیت‌های اقتصادی و راه اندازی کسب و کار وجود دارد، از مزایای حضور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استفاده کنند.

مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: مناطق ویژه و آزاد اقتصادی با تسهیل فرآیند راه اندازی کسب و کار و صدور مجوز‌های قانونی، الگوی مناسبی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در کشور می‌باشد.

او بیان کرد: زیر ساخت‌ها و تجهیزات مستقر در این مناطق زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را فراهم و شرایط را برای راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی جدید، مهیا می‌کند.

عناوین برگزیده