تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۸۲۳۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز پرنوسان بورس و شاخص ۴۲۰ هزار تایی:

۸ سهم پتروشیمی مشمول معاملات مشکوک شدند + چند شرکت و دو تک سهم

می متالز - معاملات مشکوک روز پرنوسان بورس و شاخص ۴۲۰ هزار تایی مربوط به ۸ شرکت پتروشیمی و چند شرکت بزرگ و متوسط و دو تک سهم همراه شد.
۸ سهم پتروشیمی مشمول معاملات مشکوک شدند + چند شرکت و دو تک سهم

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز که با نوسان منفی و مثبت حدود 5 هزار واحدی همراه بود، شاخص بورس بعد از سیر نزولی به ارقام بیشتر از دو هزار واحد ،چهره دیگری در نیمه دوم زمان امروز به نمایش گذاشت و در نهایت با افزایش 2355 واحد دیگر برای اولین بار وارد کانال 420 هزار تایی شد و در عدد 420 هزار و 668 واحد جا خوش کرد .

همچنین درحالی بیش از 6.7 میلیارد سهم بورسی به ارزش 3.4 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد که بانک های تجارت و صادرات با داد و ستد بیش از 1.1 و یک میلیارد سهم و ذوب آهن و سایپا با 237 و 233 میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات را به نام خود ثبت کردند.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا  نشان می دهد داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

این گروه شامل بانک ایران زمین، پتروشیمی فارابی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، شیشه سازی مینا، ایران مرینوس، پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی ممسنی، پتروشیمی فجر، بهنوش، پتروشیمی کازرون، حفاری شمال، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی جهرم و پتروشیمی شازند هستند.

حضور 8 شرکت پتروشیمی، بانک ایران زمین و سرمایه گذاری معادن فلزات و حفاری شمال به همراه دو تک سهم شیشه سازی مینا و ایران مرینوس از جمله نکات جالب معاملات مشکوک است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده