تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۸۲۴۲۶

دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور با خزانه دار کل کشور

می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه با دکتر سید رحمت الله اکرمی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور با خزانه دار کل کشور

به گزارش می متالز، رضا نقی پور اصل در این دیدار با اشاره به سیاست ها و عزم جدی این شرکت در حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: در سال رونق تولید علی رغم مشکلات پیش روی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، تمام توان خود را برای حمایت از صنایع جدید در کشور بسیج کرده ایم.
او در ادامه افزود : مجموعه شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با درک شرایط دشوار اقتصادی کشور ناشی از تحریم های اقتصادی دشمنان نظام، قدم در عرصه حمایت از صنایع داخلی گذاشته است و به لطف خدا در این راه موفقیت های خوبی نیز به دست آورده است.
وی در این دیدار گزارشی کامل از عملکرد صندوق در سال ۹۸ ارائه کرد.
خزانه دار کل کشور نیز در این دیدار با اشاره عملکرد صندوق در سال ۹۸ ،آن را رضایت بخش دانست و ضمن تبریک به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق، از تلاش های آنان قدردانی کرد.
معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سرپرست سابق این وزارتخانه نیز با اشاره به سیاست های حمایتی دولت برای کمک به رشد مجموعه های اقتصادی اعلام کرد که وزارت امور اقتصادی و دارایی آمادگی آن را دارد تا متناسب با وظایف خود حمایت های لازم را برای پیشبرد اهداف صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عمل آورد.

عناوین برگزیده