تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۸۲۷۱۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای کارخانه طلای هیرد نهبندان

می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای کارخانه طلای هیرد نهبندان خبر داد.
سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای کارخانه طلای هیرد نهبندان

به گزارش می متالز، غریب پور امروز در بازدید از زیرساخت‌های کارخانه طلای هیرد نهبندان گفت: تأمین زیرساخت‌های پروژه فرآوری طلای هیرد نهبندان از منابع داخلی سازمان ایمیدرو و با مشارکت دولت و سرمایه گذار انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پروژه قرار بود تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد افزود: خوشبختانه با تلاش‌های سرمایه گذار و حمایت‌های استان این پروژه ۱۵ ماهه و در مهر ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه مهمترین مشکل این کارخانه تأمین زیر ساخت برق است گفت: با مشارکت دولت، سرمایه گذار و منابع داخلی سازمان ایمیدرو زیرساخت برق این واحد را تأمین خواهیم کرد چرا که ایمیدرو پیشتاز سرمایه گذاری در تأمین زیر ساخت‌ها است.
غریب پور افزود: هم اکنون و در مرحله‌ی ایجاد زیرساخت‌های کارخانه‌ی طلای هیرد نهبندان ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
همچنین امروز کلنگ احداث بخشی از واحد خردایش کارخانه‌ی طلای هیرد نهبندان به زمین زده شد.
ذخیره قطعی محدوده معدنی هیرد نهبندان حدود ۵ میلیون تن کانسنگ طلا است که با راه‌اندازی کارخانه فرآوری در سال‌های آینده، سالانه ۳۰۰ کیلوگرم طلا در کارخانه هیرد نهبندان تولید خواهد شد.

عناوین برگزیده