تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۸۳۴۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد ۴/۵ درصدی بارگیری و تخلیه محموله نسبت به سال گذشته در یزد

می متالز - مدیر کل راه آهن یزد، از تخلیه و بارگیری بیش از ۱۷ میلیون تن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله‌ها در ۱۰ ماهه سال جاری بوسیله ناوگان ریلی در این اداره کل خبر داد.
رشد ۴/۵ درصدی بارگیری و تخلیه محموله نسبت به سال گذشته در یزد

به گزارش می متالز، سید مصطفی داودی، مدیر کل راه آهن یزد گفت: در ده ماهه سال جاری، ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله‌ها بوسیله ناوگان ریلی راه آهن یزد انجام شده است.

او در ادامه به صادرات این مواد به دیگر استان‌ها اشاره کرد وافزود: در این مدت همچنین مقدار ۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار تن مواد معدنی، کنسانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران (چغارت)، گندله سازی اردکان و معدن سنگ آهن چادرملو به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری و ارسال شده است.

داوودی در ادامه اظهار داشت: در ده ماهه امسال همچنین مقدار چهار میلیون و ۳۱۰ هزار تن محموله از قبیل سنگ آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد رشد به ثبت رسید.

مدیر کل راه آهن یزد در پایان تصریح کرد: در تن کیلومتر بار خالص حمل شده، مقدار شش میلیارد و ۱۵۰ میلیون و در تن کیلومتر مبدا مقصد نیز، مقدار شش میلیارد و ۹۷۰ میلیون هزینه‌ی عملکرد راه آهن یزد در این ده ماهه می‌باشد.

عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار