تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۳۹۴
کد خبر: ۸۳۵۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد کاوه جنوب نماد اقتصاد مقاومتی/ امروز تولید کلید حل مشکلات کشور است

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: امروز تولید در عرصه اقتصادی کلید حل مشکلات کشور و رهایی از وابستگی است.
فولاد کاوه جنوب نماد اقتصاد مقاومتی/ امروز تولید کلید حل مشکلات کشور است

به گزارش می متالز، جشن شروع به کار ۱۲۰ نیروی جوان و بومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با حضور مدیرعامل این شرکت و سایر کارکنان برگزار شد.

علی دهاقین در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی و آغاز به کار ۱۲۰ جوان بومی استان در این مجموعه، اظهار کرد: توسعه و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای از جمله شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نماد اقتصاد مقاومتی و نماد کار و تلاش جوانان ایرانی است و باید این الگو در سراسر کشور پیاده و عملی شود.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افزود: کلنگ مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش در سال۱۳۸۵ و در زمینی به مساحت ۱۷۰هکتار با همکاری و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان کشور زده شده است و اکنون ۱۸۰۰نفر به طور مستقیم و ۱۵ هزار نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار شده اند و فاز دوم آن در نیمه اول سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: این شرکت با اتکای به نیروی جوان و بومی با تمام توان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید حرکت خواهد کرد و تحریم‌های دشمن لحظه‌ای ما را از فعالیت باز نخواهد داشت. مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به محاسن و شرایط خوب جهت تولید  فولاد در استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: دسترسی به آب های آزاد، نزدیکی به بنادر جهت صادرات و واردات، استحصال آب از دریا، همجواری با صنایع و دیگر شرکت‌های فولادی، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و مکان‌های تولید انرژی در استان سبب شده که استان هرمزگان بیش از پیش در زمینه تولید فولاد، فعال‌تر و پویاتر گام بر دارد.

دهاقین گفت: همان طور که شهید حاج قاسم سلبمانی و هزاران حاج قاسم دیگر اکنون در عرصه نظامی مشغول به نبرد هستند، ما و همکاران‌مان در عرصه اقتصادی و در این مجموعه نیز به سان رزمندگان اقتصادی و در خطه خلیج فارس در تلاشیم تا اقتصاد کشور را در زمینه تولید فولاد بیش از گذشته غنی سازیم  و روزانه شاهد رشد و بالندگی اقتصاد کشورمان باشیم.

وی بیان داشت: فولاد کاوه جنوب کیش ۷ درصد فولاد کشور را تولید می کند و امروز در میان ۵۳ شرکت بزرگ تولید کننده کشور است و بالغ بر ۷۵درصد محصولات این شرکت به جنوب شرق آسیا صادر که این خود ارز قابل توجهی را با وجود تحریم‌ها، به کشور وارد می کند.

عناوین برگزیده