تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۸۳۹۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با دهه فجر و برای انجام سفر کاری 2 روزه؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان چهار محال و بختیاری شد/ افتتاح و بازدید 5 طرح صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای انجام سفر کاری 2 روزه دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید استکی شهرکرد، مرکز استان چهار محال و بختیاری شد و مورد استقبال مسئولین این استان قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان چهار محال و بختیاری شد/ افتتاح و بازدید 5 طرح صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی

به گزارش می متالز، استاندار چهار محال و بختیاری، اعضای مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و دیگر مسئولان استانی از رضا رحمانی استقبال کردند.

در همین راستا، حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح کارخانه مهرگداز زاگرس و بازدید از 4 واحد صنعتی و حضور در نشست مشترک با فعالان اقتصادی، رئوس برنامه های کاری سفر وزیر صمت به چهار محال و بختیاری است.

رحمانی در سفر خود به چهار محال بختیاری بازدیدی از طرح توسعه فولاد سفید دشت خواهد داشت و تکمیل زنجیره تولید فولاد در این استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

بازدید از شرکت لوازم خانگی برفآب به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده و صادرکنندگان لوام خانگی کشور، و بازدید از واحدهای نخ نگین و ظریف مصور در شهرک صنعتی بروجن، پایان بخش برنامه کاری سفر 2 روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال و بختیاری است.
گفتنی است؛ معاون امور معادن و صنایع معدنی، معاون بازرگانی داخلی و معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی را در این سفر کاری همراهی می کنند.

عناوین برگزیده