تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۸۵۰۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی عملکرد مالی نمادی با بازدهی سالانه ۶۴۰ درصدی / کپارس کی باز می‌شود؟

می متالز - بررسی صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه کپارس نشان می‌دهد این شرکت در این مدت به ازای هر سهم سودی ۱۲۸۲ریالی محقق کرده که رشدی ۱۲۴درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
بررسی عملکرد مالی نمادی با بازدهی سالانه ۶۴۰ درصدی / کپارس کی باز می‌شود؟

به گزارش می متالز، بررسی صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذر امسال شرکت کاشی پارس نشان می‌دهد این شرکت در ۹ ماه نخست سال توانسته سودی ۱۲۸۲ ریالی به ازای هر سهم محقق سازد که ۱۲۴ درصدی بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است. شرکت کاشی پارس که با نماد کپارس و سرمایه ۱۲۴ میلیارد ریالی در بورس فعال است در این مدت ۹۹۸ میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته که در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته افزایشی ۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

با مقایسه میزان فروش کپارس در ۵ سال اخیر، این نکته مشخص می‌شود که میزان فروش این شرکت در سال ۹۷ جهشی ۷۴ درصدی داشته و از ۵۷۰میلیارد ریال به ۹۹۱ میلیارد ریال رسیده است. همچنین میزان فروش ۹ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۵۱ درصدی را نشان می‌دهد. کپارس در ۹ ماه نخست امسال بیش از ۱میلیارد مترمربع انواع کاشی دیواری را در داخل کشور به فروش رسانده که اگرچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است ولی به دلیل افزایش قیمت، مبلغ فروش رشدی ۲۴ درصدی داشته است. نکته جالب توجه در صورت مالی ۹ ماهه کپارس افزایش فروش ۹۶ درصدی این شرکت در بازارهای صادراتی بوده است.

عناوین برگزیده