تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۰۴
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۸۵۸۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت جدید دیگر با درج نماد در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی ایستاد

می متالز - شرکت سیمان ساوه با سرمایه ۶۵ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد تا در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام بایستد.
شرکت جدید دیگر با درج نماد در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی ایستاد

به گزارش می متالز، شرکت سیمان ساوه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۹ بهمن ماه در نماد "ساوه" و در گروه سیمان، آهک و گچ به عنوان صد و بیست و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام بایستد.

سیمان ساوه ۲۶ آذر سال ۱۳۶۷ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و کارخانه سیمان سفید آن ۳ اردیبهشت سال ۷۵ بصورت رسمی افتتاح و از یک تیر همان سال مورد بهره برداری قرار گرفت. در حال حاضر سیمان ساوه با ۵۰۵ نیروی انسانی جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سیمان فارس و خوزستان محسوب می شود.

سرمایه اولیه این شرکت در سال ۱۳۶۸ بالغ بر پنج میلیون تومان بوده که طی ۱۶ مرحله به ۶۵ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران رسیده و آخرین افزایش سرمایه در سال ۸۵ صورت گرفته است.

موضوع فعالیت

فعالیت اصلی شامل احداث و توسعه و تجهیز کارخانجات تولید سیمان و بهره برداری و فروش محصولات آن، خرید ماشین آلات و لوازم و تجهیزات مورد نیاز و فروش آن و خرید و احداث هر نوع ساختمان یا زمین مورد نیاز شرکت است. ظرفیت تولید کارخانه سیمان سفید روزانه هزار تن است و طرح احداث کارخانه سیمان خاکستری با ظرفیت ۷۲۰۰ تن در روز پس از تصویب توسط سهامداران با استفاده از منابع ارزی در سال ۸۱ و خرید ماشین آلات و اجرای عملیات ساختمانی شروع و به رغم مشکلات اجرایی در تامین منابع مالی این پروژه از خرداد سال ۸۶ رسماً به بهره برداری رسید.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده