تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۸۵۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی چناران:

سال ۹۷ سال نوسازی صنعت ایران خواهد بود/ افزایش تعرفه واردات ۳۰۰ کالا در کشور

می متالز - محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح شرکت حوله یاس سپید مشهد گفت: امروز نیازمند نوسازی در بخش صنعت هستیم و امیدواریم این موضوع در سال ۹۷ توسط دولت دوازدهم محقق شود و سال آینده شاهد رونق نوسازی صنعت ایران باشیم.
سال ۹۷ سال نوسازی صنعت ایران خواهد بود/ افزایش تعرفه واردات ۳۰۰ کالا در کشور

به گزارش می متالز، محمد شریعتمداری که برای افتتاح چند طرح معدنی و صنعتی به استان خراسان رضوی سفر کرده است در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی گفت: برای نوسازی نیازمند منابع بانکی مناسب هستیم، در سالجاری اعتباری معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه امسال با تایید سهمیه از سوی مجلس، محدودیت واردات در مناطق آزاد را اعمال کردیم افزود: با افزایش تعرفه ۳۰۰ کالایی که در کشور تولید میشود، سعی کردیم از تولید داخلی حمایت کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: کارخانه حوله یاس سپید، به عنوان بزرگترین تولیدکننده حوله در ایران این است که در مدت ۱۱ ماه به بهره برداری رسیده و در فضای مناسب پسابرجام ماشین‌آلات مطلوب را وارد کرده است.
محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه از مجموع ۶هزار واحد صنعتی که دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده تاکنون ۴۰۰۵ واحد به بهره‌برداری رسیده است تصریح کرد: ۱۱۹ واحد از این تعداد مربوط به استان خراسان رضوی است و ۲۱۵ پروانه بهره‌برداری نیز به صورت پراکنده در این استان صادر شده است.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!