تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۸۵۸۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
هر چه زیان بیشتر، قیمت بالاتر:

داستان این روز‌های بورس و "سجام"

می متالز، شرکتی با ارزشی در حدود ۶۶۰۰ میلیارد ریال که سالیانه زیانی ۶۶۰ میلیارد ریال را برای سهامداران خود به ارمغان می‌آورد یکی از نمونه شرکت‌های بازار پایه که سهامش با استقبال مواجه شده است.
داستان این روز‌های بورس و "سجام"

به گزارش می متالز، شاید شناسایی زیانی ۶۱۱ میلیارد ریالی و ثبت زیان‌انباشته‌ای ۹۶۶ میلیارد ریالی در انتهای سال مالی ۱۳۹۸ شرکت سیمان غرب آسیا از جمله مهمترین دلایل رشد بیش از ۳۵۰ درصدی قیمت سهام این شرکت در سال اخیر باشد.

شرکتی با ارزشی در حدود ۶۶۰۰ میلیارد ریال که سالیانه زیانی ۶۶۰ میلیارد ریال را برای سهامداران خود به ارمغان می‌آورد یکی از نمونه شرکت‌های بازار پایه که سهامش با استقبال مواجه شده است.

افزایش چشمگیر در حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی هزینه‌های مالی و شناسایی بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال سایر هزینه‌های عملیاتی در سال مالی ۱۳۹۸ از تاثیر گذارترین عوامل افزایش زیان محقق شده و همینطور خنثی‌کننده رشد بیش از ۲۶۸ درصدی درآمد‌های شرکت است.

از طرفی رشد چشمگیر مقادیر فروش این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با سال مالی قبل از مهمترین نکات صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت بوده که البته این رشد چشمگیر در حدود ۷۵۰ میلیارد ریالی تنها منجر به افزایش تنها منجر به افزایش ۱۰۴ میلیارد ریالی سود ناخالص شده است.

مطالب مرتبط
چهار سال پیش
عناوین برگزیده