تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۸
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۸۶۴۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بهره برداری از واحد تولیدکننده آلومینیوم در شهرک صنعتی چناران

می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره‌برداری واحد تولید‌کننده آلومینیوم در شهرک صنعتی چناران خبر‌داد.
بهره برداری از واحد تولیدکننده آلومینیوم در شهرک صنعتی چناران

به گزارش می متالز، «مسعود مهدی‌زاده‌مقدم» اظهار‌کرد‌: افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رضایت‌بخش بوده و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی و افزایش تولید واحدها، وضعیت اشتغال و رشد اقتصادی را در این بخش موجب شده‌است.

وی افزود: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۵۹۵۶میلیون ریال و با اشتغال ۲۰ نفرراه‌اندازی شد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ظرفیت‌های موجود تمام تلاش ما این است که این روند مستمر و با ثمرات بیشتری ادامه‌یابد.

وی تأکید کرد: در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشوق‌های ویژه‌ای اتخاذ کرده که با مزایای مطلوبی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود دارد باید تمام صنعتگران از آن استفاده و بهره مند شوند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر‌نشان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت است تا با تجهیز و تکمیل آنها در جهت کمک به صاحبان صنایع عمل‌کنیم.

عناوین برگزیده