تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۹
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۸۶۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

ثبت سفارش 13 میلیون دلاری کالا در مازندران برای آذرماه امسال

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: در آذرماه امسال 55 مورد ثبت سفارش کالا به ارزش 13 میلیون دلار در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران انجام شده است.
ثبت سفارش 13 میلیون دلاری کالا در مازندران برای آذرماه امسال

به گزارش می متالز، محمد محمدپورعمران با اعلام این مطلب بیان کرد: ارزش سفارشات ثبت شده 13 میلیون و 535 هزار و757 دلار بوده است.

وی افزود: در این مدت 12 کارت بازرگانی صادر و 24 کارت بازرگانی تمدید و 6 فقره کارت بازرگانی نیز ابطال، تعلیق، تغییر و انتقال یافته است.

 

اعلام 4464 مورد گزارش مردمی به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت

محمدپورعمران با اعلام این که در نه ماهه امسال 4 هزار و 464 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شده است بیان کرد: از این گزارش‌ها 2173 مورد به صورت تلفنی، 950 مورد به صورت حضوری و 1341 مورد به صورت کتبی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: 85 درصد گزارش دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد 2011 مورد منجر به کشف تخلف شد.

محمدپور بیشترین آمار شکایات دریافتی را گران فروشی با 2 هزار و 894 مورد کم فروشی و تقلب 924 مورد و عدم درج قیمت با 429 مورد اعلام و تصریح کرد: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف انواع نان، خواروبار ، پوشاک ، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، میوه و سبزی و تعمیر خودرو بوده است.

یادآور می شود شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند.

عناوین برگزیده