تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۴۰
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۸۶۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته اول دی ماه رقم خورد؛

معامله ۴۰۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

می متالز - طی هفته منتهی به ۷ دی ماه، حدود ۴۰۷ هزار و ۹۳۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله ۴۰۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۸۲ هزار و ۱۴۹ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۷۵ هزار و ۶۵۷ تن فولاد، ۴ هزار و ۱۰۰ تن مس، ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲ هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم و همچنین ۱۰۰ تن روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۵۵ هزار و ۱۲۶ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۸۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۷۸ هزار و ۷۲۵ تن قیر، ۵۱ هزار و ۶۱۰ تن مواد پلیمری، ۶۳ هزار و ۱۴۵ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۲۰۹ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۱۴۰ تن گوگرد، یک هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۷۰۰ تن عایق رطوبتی و همچنین ۵۹۸ تن روغن پارافین وکس سنگین خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۷۰ هزار و ۴۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۲۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۴ هزار و ۱۰۰ تن گندم، ۱۷۶ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۱۳ هزار و ۵۴ تن ذرت، ۳ هزار تن روغن خام و ۷۵ تن شکر مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران ۱۰۰ تن روغن پالم و ۱۵۵ تن شیر خشک داد و ستد شد.

عناوین برگزیده