تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۹
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۸۷۲۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به منظور کمک به کاهش تردد صورت گرفت:

خدمات الکترونیک در دسترس مشتریان بانک سینا

می متالز - با توجه به وجود بیماری کرونا ویروس در کشور و به منظور کاهش تردد در مکان‌های عمومی و شعب بانک سینا، از مشتریان عزیز و گرامی بانک خواهشمندیم از مراجعه به شعب بانک خودداری و ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند.
خدمات الکترونیک در دسترس مشتریان بانک سینا

به گزارش می متالز، این بانک در اطلاعیه‌ای ضمن توصیه به مشتریان در خصوص رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس، از آنان خواست تا حتی الامکان از مراجعه به شعب بانک در راستای کمک به کاهش تردد در مکان‌های عمومی که می‌تواند زمینه ساز ابتلا به این بیماری باشد، خودداری کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: بانک سینا با ایجاد بستر‌ها و ساختار‌های قوی و روزآمد در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته و بدون نیاز به مراجعه به شعب فراهم ساخته که این عزیزان می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.
اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه، موبایل بانک و تلفنبانک از جمله نرم افزار‌های پیشرفته و مدرن بانک سینا است که با استفاده از آن می‌توان تمامی خدمات بانکی مورد نیاز شامل خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انتقال وجه و نظیر آن را در کمترین زمان انجام داد. همچنین مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ آماده پاسخگویی و رفع مشکلات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی است.
طبق اعلام متخصصان امور پزشکی، یکی از موثرترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شستشوی مداوم و مستمر دست‌ها و نیز پرهیز از تردد در مکان‌های عمومی و شلوغ است که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، کمک موثری در راستای کاهش تردد‌ها محسوب می‌شود.

عناوین برگزیده