تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۸۷۳۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان؛

اشتغال با رفع مشکلات صنعتگران سمنان رونق می‌گیرد

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رفع مشکلات صنعتگران استان برای رونق اشتغال نیازمند نگاه و توجه ویژه است.
اشتغال با رفع مشکلات صنعتگران سمنان رونق می‌گیرد

به گزارش می متالز، علی تشنه دل گفت: همگرایی و هم سویی تشکل ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به منظور رفع مشکلات در راستای توسعه بخش‌های مختلف لازم است.

وی به لزوم توجه بیش از پیش به صنعتگران سمنان اشاره کرد و بیان کرد: برخورد متعارف و اداری درد صنعتگران این استان را حل نمی‌کند و باید نگاهی ویژه به این بخش داشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: بخش زبادی از اشتغال توسط صنعت ایجاد می‌شود بنابراین توجه به وضعیت واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال باید مورد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از ایجاد مشکلات برای واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.

تشنه دل یادآور شد: صنایع کوچک از ظرفیت بالایی در اشتغالزایی برخوردار هستند که با وجود تحریم‌ها می‌توان این بخش را تبدیل به فرصتی در ایجاد اشتغال و رونق تولید کرد.

در این آیین با حضور پژمان قربانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از زحمات بهروز اسودی قدردانی و تشنه دل به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.

عناوین برگزیده