تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۸۷۴۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «دائره المعارف الگوهای هارمونیک» به کتابخانه سازمان بورس رفت

می متالز - در این کتاب به مبحث الگوهای هارمونیک پرداخته شده که می‌تواند به عنوان یکی از استراتژی‌های مناسب در معامله مورد استفاده قرار گیرد.
کتاب «دائره المعارف الگوهای هارمونیک» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش می متالز، این کتاب برای آن دسته از دوستانی که تمایل به آشنایی بیشتر با مفاهیم بورسی دارند و یا در بازار سرمایه فعالیت می کنند تهیه شده است؛ با این هدف که با استفاده از مطالب مندرج در کتاب و تلفیق آن با تحلیل‌های شخصی خود بتوانند حداکثر سودی را که از سرمایه‌گذاری خود می‌توانند، بدست آورند و یا بتوانند بخش یا تمامی ضررهای احتمالی گذشته‌های خود را جبران کنند.

در مقدمه این کتاب آمده است: توجه به این نکته در سرمایه‌گذاری بسیار حائز اهمیت است که انجام معاملات موفق و پربازده تنها با یادگیری مباحث مختلف مربوط به آن و اشراف کامل به موضوعات که با انجام تمرین‌های مکرر میسر می‌شود به دست آید.  

کتاب «دائره المعارف الگوهای هارمونیک» تالیف علی اکبر بهاری و آتوسا برنجی در ۱۹۶ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است. در این کتاب سعی شده الگوهای مختلف آن به طور کاملاً دقیق با درصدهای مختص هر الگو و روانشناسی مربوط و مدیریت سرمایه مخصوص هر کدام معرفی شوند؛ به خصوص آن دسته از این الگوها که در بازارهای داخلی بیشتر مورد توجه هستند و متداول‌تر است، همچنین معرفی و موارد کاربرد آن برای تعیین محل چرخش قیمت بر روی هر کدام از این الگوها شرح داده شده و ترازهای مربوطه مشخص می شود.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۶۴۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۴۶۲۷ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspxمراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۹۱-۸۴۰۸۳۱۹۰ تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

عناوین برگزیده