تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۷۰۴
کد خبر: ۸۷۶۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیر کل حوزه ریاست بنیاد مستضعفان از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران

می متالز - مدیر کل حوزه ریاست بنیاد مستضعفان از شرکت سیمان تهران بازدید کرد.
بازدید مدیر کل حوزه ریاست بنیاد مستضعفان از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران

به گزارش می متالز، دکتر پیرعلی مدیر کل حوزه ریاست بنیاد مستضعفان از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید دکتر داریانی مدیرعامل شرکت سیمان تهران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب با اشاره به تاریخچه شرکت سیمان تهران، جایگاه این شرکت در صنعت سیمان را ارزنده دانست و افزود:علیرغم مشکلات مالی و سختی های ناشی از تحریم ظالمانه استکبار جهانی، کارکنان غیور مجموعه سیمان تهران علاوه بر بهبود شرایط تولید نسبت به سال گذشته، توانستند دو پروژه مهم بهسازی سیستم فیلتراسیون خطوط ۶ و ۹ را با هزینه ای بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال به سرانجام برسانند.

دکتر داریانی ظرفیت تولید گروه سیمان تهران را بیش از ۱۲ میلیون تن در سال عنوان کرد و افزود: در سال جاری خوشبختانه از لحاظ تولید و دست یابی به سود عملیاتی شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته داریم.

در ادامه دکتر پیرعلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه سیمان تهران با اشاره به قدمت و پتانسیل های ارزشمند این مجموعه افزود: در شرایط اقتصادی موجود تلاش مجموعه بنیاد مستضعفان در گام اول حفظ اشتغال و سپس افزایش تولید و سودآوری مجموعه های تولیدی در مسیر ارائه خدمات بیشتر به مستضعفان قرار دارد.

مدیر کل حوزه ریاست بنیاد مستضعفان در ادامه توجه مدیران را به تغییر شرایط بازار، لزوم بهره گیری از تنوع در تولید، توجه به توانایی های شرکت های دانش بنیان و اهتمام به مولفه های زیست محیطی جلب نمود.

عناوین برگزیده