تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۸۸۰۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات مشکوک سه سرمایه گذاری، دومین حضور متوالی سه سهم و ۹ شرکت

می متالز - سه شرکت سرمایه گذاری، حضور سه سهم بورسی و فرابورسی برای دومین روز متوالی به همراه ۹ شرکت دیگر، معاملات مشکوک امروز را رقم زدند.
معاملات مشکوک سه سرمایه گذاری، دومین حضور متوالی سه سهم و ۹ شرکت

به گزارش می متالز، در ادامه روند صعودی شاخص طی دو روز گذشته، معاملات چهارمین روز این هفته بازار سهام، مثبت و با رشدی سراسری آغاز به کار کرد به طوری که نماگر بازار سرمایه بر اثر بهبود نرخ کامودیتی ها بهبود جهانی ها و رشد نرخ ارز شرکت های بزرگ بازار سهام با رشد 14 هزار و 910 واحدی به کار خود پایان داد و در کانال 544 هزار تایی ماندگار شد.

بر این اساس، ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از 1.9 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی نیز بیش از 5.6 و 2.8 هزار میلیارد تومان بود و بانک صادرات، فولاد مبارکه، ذوب آهن، بین المللی توسعه ساختمان به همراه سایپا به ترتیب با داد و ستد بیش از 353، 298، 243، 193 و 185 میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

این گروه شامل شرکت های سیمان دشتستان، آینده سازان بهشت پارس، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، نیلی صنعت کرمان، پگاه اصفهان، بیمه اتکایی ایرانیان، لوازم خانگی پارس، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، کابل تک، سموم علف کش، آلومراد، فارسیت درود، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، فنرسازی خاور و سرمایه گذاری معیار صنعت پارس هستند.

حضور سه شرکت سرمایه گذاری، سه شرکت سیمان دشتستان، فنرسازی خاور و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان به عنوان دومین روز متوالی و 9 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.comمراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده