تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۵۸۴
کد خبر: ۹۰۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید استاندار فارس از کارخانه سیمان لارستان

می متالز - ۲ طرح راه‌سازی با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان فارس در لارستان افتتاح و عملیات آن آغاز شد.
بازدید استاندار فارس از کارخانه سیمان لارستان

به گزارش می متالز، اسماعیل تبادار ظهر روز شنبه (25 آذر ماه) به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران کل استانی وارد لارستان شد و مورد استقبال جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و مسئولین شهرستان قرار گرفت.

وی در بدو ورودش کلنگ احداث قطعه اول محور جهرم به لارستان را به زمین زد و پروژه گردنه نارنجی و حذف تنها گردنه صعب‌العبور محور شیراز- لارستان- بندرعباس را افتتاح کرد.

استاندار فارس در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها گفت: خوشحالی بنده زمانی است که احساس کنم از لارستان تا شیراز بزرگراه‌های متصل و نه منقطع احداث شود چون بزرگراه‌های منقطع کانون تصادفات است و استان فارس هم  که یکی از پرتصادف‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این موضوع می‌طلبد که در عرصه حمل و نقل جاده‌ای و توسعه راه‌های  استان فارس و به ویژه در منطقه لارستان بزرگ که یکی از ضرورت‌هاست، با یک نگاه جدی‌تر و با یک تلاش بیشتری دنبال کنیم.

تبادار در بازدید از کارخانه سیمان لارستان هم گفت: در فاز اول این شرکت زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شده است اما برای توسعه فاز دوم و با وجود خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، شرکت ۴ سال معطل بر زمین مانده است که امیدواریم راهکاری برای راه‌اندازی فاز دوم شرکت سیمان لارستان فراهم شود.

عناوین برگزیده