تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۹۰۴۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش ۷۰۰ تومانی بهای دلار در صرافی ملی / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه اسفند، با نوسانات متعددی همراه بود به طوری که قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به هفته گذشته ۷۰۰ تومان کاهش یافت و به ۱۵ هزار تومان رسید.
کاهش ۷۰۰ تومانی بهای دلار در صرافی ملی / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده بود، این هفته کاهش یافت و به ۱۵ هزار تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز در ابتدای روز نسبت به روز پنج‌شنبه ۴۵۰ تومان یافت که در ادامه فعالیت بازارها با نوسانات مختلفی همراه بود و طی روز برای پنجمین مرتبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر کرد که سرانجام قیمت دلار به رقم ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و بهای یورو به ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه باوجود به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۵۰ تومان و بهای یورو به ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید اما طی فعالیت بازارها نرخ ارز با رشد ۱۰۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت یورو به ۱۶ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی ۴۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو به ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومان دست یافت.

روز سه‌شنبه در ابتدای روز بهای دلار ۱۷۰ تومان کاهش یافت، به طوری که قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۳۸۰ تومان رسید و قیمت یورو نیز با ۲۵۰ تومان کاهش ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان را تجربه کرد اما در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز ۵۰ تومان کاهش یافت و بهای دلار به ۱۵ هزار و ۳۳۰ تومان و بهای یورو به ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۵۰ تومان رشد کرد و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۳۸۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

روز پنجشنبه بهای ارز در ابتدای روز در صرافی ملی افت کرد و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان رسید اما در ادامه فعالیت بازارها بار دیگر نرخ‌ها کاهش یافت و بهای دلار به ۱۵ هزار تومان و بهای یورو به ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.

عناوین برگزیده