تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۷
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۹۱۳۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسیدگی به بیش از 3800 شکایات صنفی از طریق ستاد خبری 124 در استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی 11ماهه امسال 3807 فقره شکایات پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان (124) دریافت شده است.
رسیدگی به بیش از 3800 شکایات صنفی از طریق ستاد خبری 124 در استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: از مجموع 3807 فقره گزارش 2184مورد از طریق تلفنی، تعداد 308 مورد بصورت حضوری و تعداد 1315 مورد کتبی بوده است.

وی اضافه کرد: از تعداد 3807 مورد گزارشات مردمی تعداد 1320 مورد بعنوان متخلف، تعداد 2154 مورد غیر متخلف شناخته شده و تعداد 333 مورد منجر به رضایت شاکی بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی نظیر کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار و غیره مراتب را به تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی گزارش کنند.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت