تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۶:۳۸
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۹۱۳۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در آخرین روز کاری هفته رقم خورد:

معاملات مشکوک یک پالایشگاه، دو بورس، دومین حضور سهم ورشکسته و ۱۱ نماد

می متالز - پالایشگاه اصفهان، دو بورس تهران و کالا، حضور شرکت ورشکسته برای برای دومین روز متوالی به همراه ۱۱ نماد دیگر، معاملات مشکوک امروز را رقم زدند.
معاملات مشکوک یک پالایشگاه، دو بورس، دومین حضور سهم ورشکسته و ۱۱ نماد

به گزارش می متالز، درآخرین روز کاری هفته، بازار سهام با روندی بهتر از روزهای گذشته آغاز به کار کرد و بخشی از افت شاخص در ابتدای بازار با رشد نمادهای بزرگ جبران شد اما شاخص متاثر از رشد نمادهای "فولاد و فملی" به رشد 363 واحدی بسنده کرد و به معاملات این هفته پایان داد.

بر این اساس، ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از 1.8 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی نیز بیش از 6.7 و 3.4 هزار میلیارد تومان بود و ایران خودرو با داد و ستد بیش از 1.6 میلیارد سهمی، بانک تجارت، صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر، سایپا به همراه بانک صادرات به ترتیب با 701، 268، 243 و 215 میلیونی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 6 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

این گروه شامل شرکت های سیمان ساروج بوشهر، معادن بافق، بیمه‌ سرمد، تجهیزات سدید، صنعتی سپاهان، گازلوله، پاکسان، لامیران، تجهیز نیروی زنگان، پتروشیمی فن آوران، پارس سرام، بورس کالا، بسته بندی مشهد، پالایشگاه اصفهان و بورس تهران هستند.

حضور پالایشگاه اصفهان، بورس تهران و بورس کالا، معاملات جالب شرکت ورشکسته گاز لوله، پاکسان، سیمان ساروج بوشهر برای دومین روز متوالی و 9 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.comمراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده