تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۹۱۶۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به دلیل شیوع کرونا:

دومین شرکت بورسی هم خط تولید را تعلیق کرد/ توضیح تکمیلی ایران خودرو

می متالز - پس از بوتان، دومین شرکت بورسی اقدام به تعلیق خطوط تولید تا ۱۶ فرروردین کرد و ایران خودرو هم درباره توقف فعالیت ها توضیح تکمیلی داد.
دومین شرکت بورسی هم خط تولید را تعلیق کرد/ توضیح تکمیلی ایران خودرو

به گزارش می متالز،  شرکت فیبر ایران که با سرمایه اسمی 180 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد درباره تعلیق تمامی فعالیت ها توضیح داد و آماده بازگشایی نماد برای یکشنبه شد.

براین اساس، "چفیبر" اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و به منظور حفظ سلامتی نیروها، فعالیت های کارخانه از 17 اسفند به حالت نیمه تعطیل درآمده بود. ولی به دلیل ادامه وضعیت، تمامی فعالیت های کارخانه از 24 اسفند تا 16 فروردین بطور کامل تعطیل است. آمار تولید و فروش ماهانه در موعد مقرر وفق قوانین سازمان بورس منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش، ایران خودرو هم در حالی با تحقق اهداف سال جاری اقدام به توقف تولید محصولات از پنج شنبه کرده  با ادامه فعالیت بخش‌های مالی) که در توضیحات تکمیلی اعلام کرد: با توجه به پایان تولید خطوط ایران خودرو در راستای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و رسیدن به اهداف تولید، ایجاد دست‌کم یک درگاه فعال برای پوشش مراجعات احتمالی مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتریان ضرورت داشت.

برهمین اساس بخش پاسخگویی واحد CRM از 22 تا 28 اسفند برای خدمت رسانی  به مشتریان فعال بوده و تمامی تمهیدات لازم برای حضور حداقلی و رعایت الزامات و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا فراهم شده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده