تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۹۱۶۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: بنا بر اطلاعیه اتاق اصناف ری و حسب مصوبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۳ کمیسیون نظارت شهرری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعت کار واحدهای صنفی شهرری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ خواهد بود.
ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت

به گزارش می متالز، موسی احمدی اظهار داشت: کاهش ساعات فعالیت اصناف از فردا  شنبه در شهرری اجرا خواهد شد و تمامی اصناف ملزم به رعایت آن هستند.

این مسوول افزود:  به رغم تمامی هشدارهای شیوع ویروس کرونا همچنان برخی از خیابان ها و مراکز خرید همچنان مملو از جمعیت است به همین جهت در جلسه فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر واحد های صنفی شهرری رییس و اعضای اتاق اصناف تصمیم بر کاهش ساعات فعالیت اصناف گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان و اصناف خواهش داریم برای مهار شیوع بیماری کرونا با مسوولان و مصوبات ستاد ملی کرونا همکاری کنند و از ترددهای غیرضروری در شهر بپرهیزند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در ادامه یادآور شد: بازرسی ها و نظارت بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی از جمله تعزیزات حکومتی، فرمانداری و پلیس در سطح شهرستان ری برای جلوگیری از هرگونه گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات شب عید و مواد بهداشتی در شهرستان ری به صورت منظم انجام می شود.

این مسوول خاطر نشان کرد: بازرس از انبارهای جنوب تهران نیز برای جلوگیری از هر گونه احتکار کالاهای مورد نیاز شب عید مردم و مواد بهداشتی و ضد عفونی در شهرستان ری ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت