تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۷۴۰
کد خبر: ۹۱۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی؛

مجتمع جهان فولاد سیرجان با ارتقای 11 رتبه در سال 97، جزو 100 شرکت برتر ایران شد

می متالز - براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با ارتقای 11 رتبه در سال 97 نسبت به سال 96، جزو 100 شرکت برتر ایران شد.
مجتمع جهان فولاد سیرجان با ارتقای 11 رتبه در سال 97، جزو 100 شرکت برتر ایران شد

به گزارش می متالز، سازمان مدیریت صنعتی در همایش بیست و دومین رتبه بندی، IMI-100، با اعلام نتایج ارزیابی 100 شرکت برتر کشور در سال 97، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان را بر اساس صوت های مالی حسابرسی شده در  بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور، در رتبه ۹۹  و در گروه فلزات اساسی، در رتبه ۱۱ قرار داد.

میزان فروش این شرکت در سال 97، حدود 15 هزار و 375 میلیارد ریال بود.

ارتقای 74 پله طی 4 سال

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در راستای ماموریت خود (تولید انواع مقاطع فولادی طویل ساختمانی با استفاده از تکنولوژی های نوین) همواره تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت برای مشتریان عرضه کند و خوشبختانه در این مسیر موفق بوده است.

ارتقای میزان فروش - به عنوان مهمترین شاخص ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی کشور در رتبه بندی سالانه خود برای تعیین 100 شرکت برتر کشور، طی سال های اخیر- نشان دهنده این امر است.

طبق ارزیابی این سازمان، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان از نظر جایگاه فروش در میان 500 شرکت، در سال 94 رتبه 173،  در سال 95 رتبه 142، در سال 96 رتبه 110 و در سال 97 رتبه 99 شد؛ به این معنا که طی 4 سال 74 رتبه ارتقا یافت.

تولید زنجیره فولاد از آهن اسفنجی تا میلگرد

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در سال 88  تاسیس شد و اکنون با احداث کارخانه های زنجیره تولید فولاد شامل آهن اسفنجی (2 کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 2 میلیون تن)، بریکت سرد (ظرفیت تولید 12 تن در ساعت)، شمش فولاد بیلت (2 کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 2 میلیون تن) و میلگرد آج دار (ظرفیت تولید سالانه 650 هزار تن از سایز 8 الی 32)، اقدام به تولید محصول می کند.

رتبه بندی 100 شرکت برتر برای ارائه آمار و اطلاعات دقیق و شفاف بنگاه ها

سازمان‌ مدیریت ‌صنعتی از سال 77، رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده