تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۳
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۹۱۸۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خیران اقتصادی در لرستان به کمک مراکز درمان کرونا آمدند

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: اعضای این مجموعه و فعالان اقتصادی استان ۲۵۰ دست لباس مخصوص کادر درمانی و چهار هزار عدد ماسک برای بیمارستان الشتر خریداری کردند.
خیران اقتصادی در لرستان به کمک مراکز درمان کرونا آمدند

به گزارش می متالز، حسین سلاح ورزی روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: پویش "نفس" کرونا برای تامین برخی از نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی لرستان با همراهی خیران اقتصادی استان ایجاد شده و اقدامات بسیار خوبی در حال شکل گیری است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این تعداد لباس، یکهزار عدد ماسک N۹۵، سه هزار عدد ماسک سه لایه جراحی و پنج دستگاه تب سنج امروز به طور مستقیم برای بیمارستان الشتر ارسال شد و این روند برای سایر بیمارستان های استان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا ادامه دارد.

وی با دعوت از خیران و فعالان اقتصادی برای پیوستن به پویش "نفس" تصریح کرد:‌ جهت تامین برخی نیازهای بیمارستانی و مراکز درمانی لرستان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تا سه روز آینده اقلام درمانی و بهداشتی دیگری نیز خریداری و توزیع خواهد شد.

سلاح ورزی گفت: در این راستا چهار دستگاه تنفس مصنوعی، هشت دستگاه اکسژن سنج خون و لباس یکپارچه برای کادر درمانی، ماسک N۹۵ و ماسک جراحی برای کارکنان بیمارستانی و دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد:‌ برای خرید و تامین این اقلام حدود ۱۱ میلیارد تومان نیاز است که بخشی از آن توسط فعالان اقتصادی و اعضای پویش نفس تامین شده تکمیل و تحویل تجهیزات نیازمند حمایت و همراهی سایر شهروندان است.

وی افزود: افراد خیر می توانند کمک های خود هرچند اندک را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۵۰۸۸۸۳۱، شماره‌حساب ۱۳۷۹۶۲۵۰۶۲ و شماره شبا ‏IR۵۵ ۰۱۲۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۱۳۷۹  ۶۲۵۰  ۶۲ بانک ملت واریز نمایند.

تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا در لرستان تا روز ۲۳ اسفند به ترتیب ۲۳۵ و ۲۰ نفر بوده است.

عناوین برگزیده