تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۹۱۹۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از عملکرد سازمان صمت و اصناف/ مدیریت بازار به شایستگی انجام شده است

می متالز - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مدیریت شایسته بازار در جلسه تنظیم بازار از مسئولین سازمان صمت استان قدردانی کرد.
تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از عملکرد سازمان صمت و اصناف/ مدیریت بازار به شایستگی انجام شده است

به گزارش می متالز، محمدرضا پور محمدی با قدردانی از اقدامات و پیگیری های مدیران سازمان صمت استان و همراهی مجموعه اصناف و بازاریان در مدیریت بازار گفت: مدیریت بازار استان به شایستگی انجام شده است و در تأمین کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد .

پورمحمدی با اشاره به رصد و پایش ۱۴۰ قلم کالا و ثبات قیمت بیش ۱۱۰ قلم کالا، افزود: مراکز توزیع و فروشگاه های زنجیره ای با تمهیدات اتخاذ شده دایر خواهند بود و به توزیع کالاهای مصرفی مردم خواهند پرداخت.

وی درادامه با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار کم درآمد مردم و توجه به دغدغه هم استانی های عزیز به ویژه در شرایط فعلی بر نظارت های مستمر بعد از خروج کالا از مراکز عمده فروشی تا سطح عرضه تأکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده از سوی سازمان صمت استان برای تأمین حداکثری کالاهای اساسی مردم گفت: در زمینه تأمین، جذب و توزیع کالاهای اساسی شرایط بسیار مناسبی در سطح کشور داریم.

حبیب امین زاده از ورود دومین محموله ماسک و الکل جهت توزیع از طریق معاونت غذا و داروی سازمان علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: در راستای تأمین مواد اولیه واحدهای تولید کننده محلول های ضد عفونی کننده و مصارف مورد نیاز مراکز بهداشتی و مردم اقدامات لازم پیش بینی شده است و اقدامات نظارتی در سطح عرضه تا رسیدن به دست مصرف کنندگان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان با اشاره به تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک با همکاری بسیج اصناف در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه روز گذشته یک واحد تولیدی در استان با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ هزار عدد ماسک راه اندازی شده است که تمامی تولیدات به منظور توزیع در اختیار شبکه بهداشت قرار خواهد گرفت.

امین زاده در ادامه از فعالیت تمامی فروشگاه های زنجیره ای استان در تأمین و توزیع کالاهای اساسی مردم براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور خبرداد و افزود: برنج، قند، شکر و روغن نباتی مورد نیاز برای مصرف خانوارها، مختص به فروشگاه های زنجیره ای لحاظ شده است و توزیع مویرگی این کالاها در سطح بازار نیز با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه ها و با اقدامات نظارتی سازمان صمت استان با همکاری تعزیرات حکومتی انجام می گیرد.

وی در ادامه گفت: در یک ماه اخیر تمهیدات لازم در خصوص تأمین و توزیع گوشت، برنج خارجی، لاستیک خودرو، قند و شکر براساس نیاز استان انجام شده است.

امین زاده در پایان به اهم اقدامات نظارتی دربازه زمانی ۲۴ روزه اول اسفندماه پرداخت و بر دریافت و رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ با اقدامات نظارتی سازمان صمت استان و گشت های مشترک با سایر دستگاه ها تأکید کرد.

عناوین برگزیده