تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۹۲۱۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سازمان بورس ساختمان ۶۱۶ میلیارد تومانی "وامید" را خرید/ حل مساله طرح ترافیک

می متالز - سازمان بورس بعد از چند سال ساختمان ۲۹ طبقه ایی و بزرگ سرمایه گذاری امید را به ارزش ۶۱۶ میلیارد تومان خرید تا این شرکت چند رشته ایی قادر به شناسایی سود ۲۷۵ میلیارد تومانی شود.
سازمان بورس ساختمان ۶۱۶ میلیارد تومانی "وامید" را خرید/ حل مساله طرح ترافیک

به گزارش می متالز، سرمایه گذاری امید که با سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی یکی از چهار هلدینگ چندرشته ایی حاضر در تابلوی اصلی معاملات بورس بشمار می رود با اعلام رویداد مهم و مربوط به مزایده چند ساختمان با توقف نماد روبرو شد.

براساس این گزارش، "وامید" در این رویداد اعلام کرد سازمان بورس و اوراق بهادار برنده مزایده ساختمان تجاری اداری امید دو به ارزش 616.5 میلیارد تومان شده و از این محل 275.7 میلیارد تومان سود محقق می شود.

بررسی ها نشان می دهد این ساختمان از چند سال پیش برای فروش گذاشته شده بود و قرار بود بانک سپه (مالک اصلی سرمایه گذاری امید) اقدام به خرید کند که منتفی شد.

همچنین مسوولان سازمان بورس دو سال پیش با بازدید از این ساختمان 29 طبقه ایی (شامل سه طبقه تجاری، 20 طبقه اداری، و باقی پارکینگ و دارای 608 واحدی)، بررسی های اولیه را انجام دادند که در نهایت منجر به خرید این ساختمان شد. 

در این میان، یکی از مسائل اصلی ساختمان، استقرار در ورودی طرح ترافیک اصلی (از قسمت شمال خیابان قانم مقام فراهانی) بود و هست که از قرار معلوم با هماهنگی شهرداری تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی و... دوربین طرح ترافیک به کمی پایین منتقل خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده