تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۵۸
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۹۲۲۷۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت 46 دلاری قیمت مس نسبت به روز گذشته

می متالز - قیمت مس در LME روز چهار‌شنبه 21 اسفند ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن 46 دلار کاهش داشته و به پنج هزار و 552 دلار رسیده است.
افت 46 دلاری قیمت مس نسبت به روز گذشته

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز چهار‌شنبه 21 اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه 20 اسفند ماه 0.8 درصد و نسبت به هفته پیشین 2.5 درصد افت را تجربه کرده و به پنج هزار و 552 دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه 21 اسفند ماه، 47 دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل 0.8 درصد افت داشته و پنج هزار و 562 دلار اعلام شده است. فلز سرخ 2.7 درصد افت نسبت به هفته پیش را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهار‌شنبه 21 اسفند ماه، با کاهش 700 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 190 هزار و 425 تن به 189 هزار و 725 تن رسیده است.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز چهار‌شنبه 21 اسفند ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز سه‌شنبه کاهش یک دلاری داشته و با این میزان کاهش اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی برابر با 10 دلار بر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده