تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۰۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۹۲۳۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیح بزرگترین بانک درباره واگذاری سهام ۶ زیرمجموعه و انتقال مطالبات

می متالز - بزرگترین بانک بورسی از نتیجه مزایده واگذاری سهام و انتقال مطالبات شرکت خورشید درخشان هشتم توس و عدم وجود متقاضی برای مزایده سهام ۵ زیرمجموعه خبر داد و برای یک روز کاری متوقف شد.
توضیح بزرگترین بانک درباره واگذاری سهام ۶ زیرمجموعه و انتقال مطالبات

به گزارش می متالز، بانک تجارت به عنوان بزرگترین بانک بورسی با سرمایه اسمی 22.3 هزار میلیارد تومانی که 22 اسفند واگذاری سهام و انتقال مطالبات شرکت خورشید درخشان هشتم توس را به مزایده گذاشته بود از نتایج آن خبر داد و برای یک روز کاری متوقف شد.

براین اساس، "وتجارت" اعلام کرد: برنده مزایده با قیمت پیشنهادی معادل قیمت پایه مندرج در آگهی (1.3 هزار میلیارد تومان) با شرایط 10 درصد نقد و مابقی اقساط مشخص و اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد واگذاری به برنده مزایده ابلاغ که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مزایده سهام شرکت های فولاد مبارکه، سیمرغ، عمران و مسکن سازان یزد، مولد نیروگاهی تجارت فارس، تولیدی و صنعتی پایوند توس برگزار شد لیکن فاقد متقاضی بود. خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی 499.2 میلیارد تومان مشخص شده که از محل فروش دارایی و واگذاری سهام و انتقال مطالبات شرکت خورشید درخشان هشتم توس 853.8 میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده