تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۹۲۳۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مجمع فوق‌العاده امروز:

افزایش سرمایه ۱۸۷۲ درصدی ایران خودرو از تجدید ارزیابی دارایی تصویب شد

می متالز - سهامداران ایران‌ خودرو در مجمع فوق‌العاده امروز به افزایش سرمایه ۱۸۷۲ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها رای دادند تا این شرکت ۳ هزار میلیارد تومانی شود.
افزایش سرمایه ۱۸۷۲ درصدی ایران خودرو از تجدید ارزیابی دارایی تصویب شد

به گزارش می متالز، شرکت ایران خودرو بعد از اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده در هفته گذشته، امروز مجوز افزایش سرمایه 1872 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را از سازمان بورس گرفت و در محل شرکت ساپکو به صورت آنلاین اقدام به تشکیل مجمع کرد.

در این رویداد، 64 درصد از سهامداران حاضر با افزایش سرمایه "خودرو" از 1.53 به 3.01 هزار میلیارد تومان موافقت کردند تا زمینه اصلاح ساختار مالی و خروج از زیان انباشته فراهم شود.

براساس این گزارش، در ابتدای جلسه فیض بخش رییس مجمع گفت: عملکرد گروه مدیریتی ایران خودرو در حوزه داخلی‌سازی قطعات پیشرفته و توسعه محصولات جدید قابل تقدیر و برای ارتقای این میسر نیازمند حمایت سهامداران است.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو هم با اعلام اقدامات برای توسعه فعالیت‌ها بر ضرورت انجام این افزایش سرمایه تاکید کرد و گفت: با افزایش سرمایه، ایران‌خودرو در آستانه ۵۹ سالگی دوباره متولد شد و با تدوین برنامه‌های جدید به جایگاه اصلی بازخواهد گشت.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده